Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Danny & Annemieke Aa - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Danny & Annemieke Aa - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Danny & Annemieke

22 Mei 2016 | Nederland, Veghel

Het is bijna zover! Zoetjes aan zijn we de koffers aan het inpakken, het huis aan het schoonmaken en alles bij elkaar een het zoeken. Aanstaande woensdag vliegen we om 13.00 uur de lucht in vanaf Schiphol. De vlucht zal 10 uur duren. We komen daar dan om 13.55 uur aan. Het is daar namelijk 9 uur vroeger. Dus even doortrekken tot we mogen gaan slapen.

Wil je onze vlucht volgen dan kan dat bijvoorbeeld via https://nl.flightaware.com/ Ons vluchtnummer is op de heenweg KL681. (Terugweg KL682)

We zijn de eerste dagen in Vancouver bij het Best Western Plus Sands by the Sea verblijven. http://www.bestwesternsandshotelvancouver.com/ Hier is de website met een filmpje of foto's.

Donderdag en vrijdag is de weersvoorspeling nog niet al te best in Vancouver. Bewolkt en buien (3 mm regen) Maar ach...dat zijn we wel gewend in ons mooie Nederland. Dus de paraplu gewoon mee in de koffer en op stap in Downtown, Gastown, Chinatown en Granville Island. Er is geen tijd te verliezen!!

Op 28 mei gaan we onze grote C30 camper ophalen bij Cruise Canada. Het is een camper tussen de 9 a 10 meter lang. En jaaa....daar gaan wij met ons B-rijbewijsje in rijden. Dat kan daar gewoon haha.

Het volgende berichtje zal waarschijnlijk verschijnen vanuit Vancouver City :-D

• 23 Mei 2016 - 11:08

Maria Dortmans:

Annemieke en Danny, wat super leuk dat jullie deze site aangemaakt hebben.
    Nu kunnen wij al jullie mooie spannende verhalen lezen en wat mee genieten van dat prachtige land.
    Jullie Mila is dan lekker bij ons en gaat ook een prachtige vakantie tegemoet met vele wandeluurtjes in het bos, dus daar hoeven jullie je niet druk over te maken.
    Ik hoop dat jullie een hele mooie huwelijksreis hebben, het is al weer bijna een jaar geleden.
    Fijne vakantie!

• 23 Mei 2016 - 11:53

Chris De Groot:

Hey Annemieke & Danny!

Tof zo'n site erbij om alles te volgen haha! Ik kan vanavond niet lamgskomen want ik moet werken. Dus ik wens jullie bij deze een bijzonder mooie trip vol ontdekking, ontspanning en ontlading!
    Maak er een mooie tijd van!

Groetjes,
    Chris

• 23 Mei 2016 - 19:02

Peter En Nettie De Wit:

Tof zo'n site erbij om alles te volgen
    Maak er een mooie tijd van!

groetjes Nettie en peter

• 23 Mei 2016 - 22:03

Mariëlle Dortmans:

SUPER DUPER MEGA HEEL ERG VEEL AVONTUURLIJK PLEZIERRRRRRRRR! Heel erg leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Ben heel nieuwsgierig naar de gekke fratsen die jullie uit gaan halen daar! Dikke knuffel! X