We lopen een beetje achter met de verslagen - Reisverslag uit Blue River, Canada van Danny & Annemieke Aa - WaarBenJij.nu We lopen een beetje achter met de verslagen - Reisverslag uit Blue River, Canada van Danny & Annemieke Aa - WaarBenJij.nu

We lopen een beetje achter met de verslagen

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Danny & Annemieke

08 Juni 2016 | Canada, Blue River

Inmiddels zijn we al in Blue River beland. Door het gebrek aan Wifi lopen we wat achter met de reisverslagen. We gaan vandaag de trip naar Clear water maken. Rest volgt....

• 09 Juni 2016 - 13:10

Elly:

Hoi Annemieke en Danny,

Fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. We zijn elkaar mis gelopen in Banff. Wij zijn er zondag aangekomen en woensdag weer vertrokken. Vanmorgen zijn we weer in Nederland aangekomen.
    Hopelijk heb je Peyto lake niet gemist toen je de Icefield Parkway reed.
    Veel plezier, groetjes Elly

• 12 Juni 2016 - 07:41

Neef Peter:

Dag Danny en Annemieke.

Aan de foto's te zien is er genoeg te doen. Jullie maken een mooie tour.
    En een flinke camper mee waar je de blits mee kunt uithangen.

Houd de ogen maar goed open want volgens mij is er elke dag elk uur wel iets moois te zien.
    Vergeet niet te slapen hè als je elk uur wat kunt zien.

Geniet van de reis en van elkaar.

Groetjes, neef Peter

• 12 Juni 2016 - 14:47

Annie Van Oorschot:

Hoi Danny en Annemieke,

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken, prachtige foto`s. Geniet ervan samen.

groet, Annie

Danny & Annemieke

Eindelijk is het dan zover! Wij gaan op Honeymoon!! En wel naar west Canada. We reizen in een grote camper van 10 meter lang, 28 dagen rond van Vancouver city richting de Rocky Mountains en weer terug om in de laatste week ook nog Vancouver Island te bezoeken.

Actief sinds 12 Mei 2016